Ta witryna wykorzystuje pliki cookie,
dowiedz się więcej
Zgadzam się
Projekt INFO-PLUS
Moduły dydaktyczne
info-plus
Biblioteka scenariuszy interdyscyplinarnych
Koła Zainteresowań - Przykładowe projekty
Wykłady info-plus
Projekt WLF
Moduły dydaktyczne wlf
Scenariusze interdyscyplinarne wlf
Biblioteka autorskich scenariuszy
Wykłady wlf
Koła Zainteresowań - Przykładowe projekty
Symulacje w środowisku LabView
Kontakt
Do prawidłowego działania strony wymagany jest włączony JavaScript.
Test - Mój projekt w języku Scratch
Odpowiedź Prawidłowa
Odpowiedź Prawidłowa (zaznaczona)
Odpowiedź Błędna
1. Jak w programie Scratch nazywamy różne wersje wyglądu określonego duszka?
kostiumy
sceny
tła
2. Jaki jest w języku Scratch odpowiednik żółwia z języka Logo?
kot
kursor
duszek
3. Jak nazywa się obiekt w środowisku Scratch, dla którego możemy zaprogramować ruch, kolor, dźwięki?
kot
duszek
postać
4. Z ilu duszków może się składać projekt w języku Scratch?
z jednego duszka
z dowolnej liczby duszków
maksymalnie z 20 duszków
5. Czy w programie Scratch możemy dodawać dźwięk do aplikacji?
Nie
Tak, ale tylko w przypadku nagrania go za pomocą wbudowanego w środowisko Scratch rejestratora
Tak
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego